In het kort

Het Scheppersinstituut Deurne en Antwerpen is een school met een rijke en lange traditie. Op 1 september 2004 werden het Sancta Maria Instituut Deurne en Sint-Eligius Antwerpen en Deurne samengevoegd tot het Scheppersinstituut Deurne en Antwerpen. De tradities van deze scholen, die elk over meer dan 100 jaar onderwijstraditie beschikten, werden zo samengesmolten.

De broeders van Scheppers vormen de inrichtende macht van deze school. In de geest van hun stichter, Mgr. Victor Scheppers, willen wij kansen creëren voor elk kind, ongeacht zijn afkomst of sociale achtergrond.

Verdeeld over onze drie campussen bieden wij een breed gamma aan interessedomeinen aan:
Economie & Organisatie, Maatschappij & Welzijn (inclusief Mode), STEM en Taal & Cultuur.