Met de trein op avontuur naar Brussel.

Op dinsdag 28 april trokken 3HWa, 3EWa, 3EW en 3HW met de trein naar Eppegem en Brussel. In Eppegem stond een landbouwwandeling op het programma en maakten de leerlingen kennis met de teelt van grondwitloof.

In Brussel volgde eerst wat vrije tijd om te lunchen en de sfeer van de stad op te snuiven. Daarna werd Brussel verkend via een reeks leuke en leerrijke opdrachten, waarbij ook het Frans regelmatig van pas kwam.

Een fijne en geslaagde uitstap onder een stralende lentezon!